Monday, August 11, 2008

Musang..


semalam berangan nak makan pisang.. hari ni dah dapat pun makan pisang..
semalam sorang2 skang dah berdua..
semalam bawak jeep skang bawak kete
semalam merah hari ni biru..

semalam busan, skang dah macam cipan
semalam busuk, hari ni wangi
semalam berbulu, hari ni botak
semalam bercukur, hari ni tumbuh balik
semalam kering, hari ni dah basah
semalam mimpi tok, hari ni mimpi adriana..

opssss.... terlebih sudah..

malam tadi sejuk tapi kenapa hari ni panas giler..

terbakar kulit kepala ini mencurah kepanasan air menggelegak di atas kepala melecur habis kulit isi rambut kepala kena air matahari panas mendidih tak hinggat dunia..
damn... panas gilerr..

16 comments:

Si Tukang Karut said...

cian zool bakal kehilangan tok kesayangan

Si Tukang Karut said...

cian zool bakal kehilangan tok kesayangan

KitKet said...

haha..apo ko mengarut ni labu?

Gee said...

hahhaha nih kiranya meracau2 sbb taku kehilangan tok ke Zool?

I, Me and Myself said...

hoh? awat zool? meh gi mkn abc meh. kasik sejuk sket kerongkong tu

encik bha said...

hi zoooolll....
KL...KL...KL

aku la ros said...

sian zool...

zool irfan said...

aduh.. ngah pening gak ni.. tok nak kawin aku lak yg stress..

sue cipot said...

ala ssh apa abam zool kawen lah sekali..

kawen satu tarikh dgn Tok ketua...

Abam zool pilih je yg mana yg bkenan kat kg kite kan ramai yg single mingle pringle.. huhuhu

Dory said...

sian zool, dah jadi cam cipan ciparan dah skrg ni.. hahhaha

SitiNur said...

A.Samad Said baca mesti tergoda.

Tok Ketua said...

wa paannnaaaasssss jer rasa..

Hanamichi_Sakuragi said...

aku setuju ngan sue :D

cik tun teja said...

adehhh..hincik zool dah berpantun gitieww...mereng sememeh pikiokan tok ketuek ekkk...siannn..hehe :P

SilverFerio said...

bukan sebarang pantun tuh... ada selit2 mentera beradu sekali

Kakak Tiri said...

Dengar kata Malaysia hujan. Hujan panas ke?

Friends

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com