Wednesday, August 20, 2008

Renyai..

hari ni hari khamis.
best giler hari ni..
pagi ni dingin sangat.
hujan jek kat luar tu
sejuk jek hari ni..
air cond pun sejuk je ni..
rasa syahdu jek

12 comments:

NaD said...

ada rasa nak terkucil tak?

I, Me and Myself said...

hmmm... rasa nya mmg shahdu...huhuhu

aku la ros said...

tido pown best....

Dory said...

rs shahdu nak tdo ke zul??

zool irfan said...

bukan nak terkucil.. tapi lebih dari itu..

Pink Marie said...

greetings... earthlings..!!

tade shoutbox ke abg zool.. mek mau berpaut-pautan lah ngn abg zool.
bole taks?

zool irfan said...

eh pink marie.. ari tu i miss call u kat handphone charger u.. u dapat tak miss call tu ..
itu tanda kita saling berpautan antara arca dan abstrak.

SilverFerio said...

zool semalam kol 10 pagi ujan lebat kt bkt jelutong. pas tu aku pi makan buboq kat seri ttdi...

KitKet said...

ni hapa ni? pujangga madah berhelah ke ni?

Kakak Tiri said...

Kat sini lagi syahdu meskipun tiada setitis hujan mahupun embun dinihari.

Akhdan said...

shahdu konon

HambaMaya said...

tidoq la, apa lagi!! hehehe.. kalau terminum air liur basi belum batal lagi posa.. hehehe

Friends

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com