Thursday, July 17, 2008

bercelaru..

Minggu ni jiwa kacau sikit la.. tak pernah rasa risau macam ni..

19 comments:

NaD said...

sian abam zool.. r u ok? sakit pewot lg ke? dah makan bitamin belom? gi makan ubat cacing nu gihh... nanti ok la tu..

aku la ros said...

saper yang buat zool jadi gini nih.. nah amik doploh sen beli sabun... hehehehe

Si Tukang Karut said...

bersabarlah...semoga zool akan tenang kembali...ceria seperti hari-hari lalu kini dan selamanya...selamat maju jaya!

encik bha said...

banyak kn bersabar...

KitKet said...

sapa kaco baby zool ni? cakap kat mamaket meh

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Siapa punyer angkara ni? Dah berapa bulan? Cakap!!!

-me- said...

abam zool, abam jgn bimbang.. ai berjanji akan bertanggungjwb atas abam.. dun wori kay

tun teja said...

apa pasal bercelaru? sakit perut tak kebah lagi ke?

sue cipot said...

kalo makan ubat cacing tu xok jugak dtg jumpa sue kasi ubat lain. yg ni gerenti bkesan punye...

ubat racun rumpai

Gee said...

olo lo lo... dah ok ke nih? ciannyer dia....

zool irfan said...

ok semua.. saya dah ok sikit..
bukan apa.

risau kat ayah saya tu.. kesian kat dia..nanti jantung dia akan di bedah.. tu yg risau tu..

saya dah macam ilang arah dah pikirkan hal itu..

Tok Ketua said...

meh sini meh...

aku doakan semoga ayah ko sihat semula..

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Zool, maafkan aku... :'(

Warnawanie said...

abam zool celaru??

pi makan cencalok, kasi kurang sikit risau tuh... hew hew hew

yaya|azura said...

abam zool..yaya dah balik nie.. meh sini yaya hug.. cian abam zool. yaya doakan ayah kita tu selamat n sihat seperti sediakala... :-)

Kakak Tiri said...

Semoga pembedahan berjalan lancar dan ayahanda kamu sembuh segera. Insya Allah.

cik tun teja said...

kakak doakan ayahanda zool sihat dan selamat..amin!

SitiNur said...

Ayah dah sihat ke?

SilverFerio said...

mcm mana zool la ni? apa2 pun semoga semuanya selamat

Friends

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com