Tuesday, July 1, 2008

Distributor lagi!!!!

Hari ni tak macam hari semalam.. semalam gila bab nya stress pasal kereta saya..tapi hari saya cuba buat2 semangat dan berani sikit..
pagi tadi saya dengan gah pergi semula ke workshop semalam.. saya cuba semaikan nilai gengster dalam diri saya, tune sikit suara ni bg nampak garau dan abang abang gitu..
lepas parking je kereta saya pun meluru masuk ke dlm w/shop dgn style,buat2 garang skit..pastu tarik spek mata hitam kat dahi..tiup asap rokok.
usha orang sekeliling sambil buat muka tak puas hati..

masuk je dalam dan terus jumpa pomen tu. abg nizam namanya.. sampai2 je dalam dia terus nampak muka saya lalu terus tersenyum lebar....
" zoooooooollllllll, rusak lagi ke?"
saya cukup pantang kalau org wat baik ngan saya ni bila saya dalam keadaan takut takut nak marah2 ni...


"assalamuakum bossssss, aduuh.. benda tu tu jadi lagi la bang, ni saya tak menggangu ke ni.. kalau ganggu esok la saya datang" huh.. saya dah fail .. tak jadi nak sound dia.. alah.. pomen tu besar k-e jek..boleh jek nak terajang... akhirnya saya amik keputusan.. esok je la saya ke sana ..lepas bincang sikit dan godek2 sikit enjin saya, pomen tu soh saya bersabar dan dia akan pastikan kete saya akan elok pada besok hari..

saya bukanya apa.. sebab sebelum ni dah all out giler bikin saya punya kereta.. ada je rusak..kalau tak.. takde la saya tensen sebegini rupa.. sebenarnya tak la tensen sangat cuma ia kacau dan menganggu skit kerja saya..

8 comments:

sue cipot said...

la muka dh ok, badan pon ala2 mantap tp cm ne lak hati tikus nie?

meh blajar dgn sue cm mana marah org... hehehehe

Dory said...

sabala zul, dugaan....

KitKet said...

zool.. zool.

kalau macam ni.. ramai ajer yang nak amek kesempatan kat awak. meh mamaket pon nak amek kesempatan jugak ni. tolong sidai baju lepas tu jangan lupa cari kayu api

kukikukikuki

Tok Ketua said...

takut siot tgk zool camtu.. sivaji pun takut.. hhhuhuuhu...

zool irfan said...

tok.. mana kau hilang
rindu siot

aku la ros said...

simpati giler tul ngan nasib zool ni... huk huk huk

FerioBiru said...

duniawi semua tu zool

Mem Aluya said...

Dah terajang ke belum?

Friends

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com