Wednesday, June 18, 2008

Jalan Kaki




saya ingin menyentuh sikit soal urat... urat dawai tulang besi..sesuatu yang gagah tak dapat menjamin kegagahannya kalau bukti tersurat tidak ditunjukan.. walaupun banyak surat layang yang diterima tapi tidak ramai yang tahu bagaimana surat layang tu diterima.. melalui pos atau nationwide...




bukan soal urat yang nak saya cerita kali ni.. tapi kereta.. agak tertekan juga kebelakangan ini pabila kereta saya dah masuk workshop.1,2 hari ni saya terpaksa jalan kaki dan naik bas dan sudah hampir 4 tahun saya tak nak bas.. kereta baru je siap dan kini kereta saya sembuh seperti sediakala dan kini tayar kereta bertukar baru dan berbunga-bunga..cuma ada lagi 2,3 benda nak kena repair..


tapi kan kak.sedihnya..beriban regenya.. duit kocek yang tak berapa nak kocek ni kehilangan.. tak dapat la saya nak beli TV SONY 34'' bulan depan.. sori k-e, tak jadi kita nak berjoli nonton tv baru...pizaa ngan hulk pun kita layan dvd je la.
pasni balik kena jalan kaki ke rumah..huh.. cam lozer je hari ni..

huh.. senasib ngan kete yaya.. kim salam kat bumble bee ek..


Walking Away - Craig David

12 comments:

yaya|azura said...

kete abam zool nama apa? bumble bee nak jugak berkawan.. :)

Dory said...

bersabarlah! hey... masing2 repair keta riban2 skrg ni... senasibla kitaaaa...

zool irfan said...

''limo''

KitKet said...

nak pinjam keta? debok ada 3 spare keta yang masih waras lagi. yang lain sme hancuss

zool irfan said...

sesekali susah.. takpe la..


mari menyanyi..
bapa ku pulang dari kota,
bapaku belikan kereta,
kereta kecil warna merah,
boleh ku bawa ke sekolah..
pon pon pon pon ,
kereta kecilku berbunyi..
marila yaya mari naik.. boleh kubawa k-e sunat ke klinik....

yaya|azura said...

k.e nak sunat lagi?? ada lagi ke yg nak disunatkan?? huwawawawa....

Tok Ketua said...

sian lak bila aku tgk zool jd loser.. x sampai hati nk kutuk.. sedih aku..

eh x jadik la.. x leh percaya kat si Tupai belang ni.. mkan tuan kang...

sudahhhh laaaaa zool.. ko tipu la kwn2...

sue cipot said...

ssh kan skrg nie.. xder keta pon ssh gak.. ada keta pon ssh gak.. pening kepala nak pk.. mana nak korek duet ek? xder ker jutawan2 nak kasi aku harta skit.. ksian kat aku nie

Gee said...

bila lah si Zool nih nak hapdet??

SitiNur said...

ct lama dah tak servis keta.

kalau ct baca entry zul yg lepas2 ngan sekarang zul ni seorang yg ber imiganasi yg tinggi..hehe

yelah dari cita urat pi kona cita surat..hahaha

zul..zul..memang ada daya tarikan yang tersendiri..

peh lagu craig david ni mmg kena arr dgn entry ni..:-)

Kakak Tiri said...

Tak pe, kita dua Bamin doakan kamu murah rezeki dapat TV Sony tu. Insya Allah.

Khambeng Madu said...

aku dah agak dah....melepas lagi nk rase ko belanja..

Friends

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com