Wednesday, June 4, 2008




wira exucitve 1.5 auto..


biasanya aku selalu isi full tank.. jumm kita buat bodoh bodoh punya calculation.. tak tau la betul ke idak. ha korang pun kira la sekali mana yang belum kira tu..


Before: ni bodoh bodoh punya anggaran..

shell= Rm1.92 x 35 liter

= RM67.20 @ 315km boleh pergi . kiranya 1km sama dengan RM0.21...tahan la

5 hari ke seminggu utk kerja.. tapi tak campur sekali ngan chill sana sini...



after:

shell= Rm 2.70 x 35 liter

= RM94.50.. huh.. macam haram...( after rm94.5 - before rm 67.20 = RM27.3 seminggu aku rugi) ( 27.3 x 4 =RM109.2 sebulan aku rugi) ( 109.2 x 12 =RM 1310 setahun aku rugi)

aiii.. tudung salji betul la dorang ni..



jum kita kira balik kalau kita benti rokok untuk org lelaki.. yang pompuan tu tak tau la apa kan..

dunhill 14 = RM 5.90 x sebulan

= RM 177 ( emm... tengok la dulu cemana )


pastu jum kita pikir plak..???????????????????????? bulan july aku nak pasang NGV.. mampuh pi la.. kereta tu lembap pun lembap la..aku pun nak kahwin gak...



9 comments:

SilverFerio said...

usaha tangga kejayaan zooll

KitKet said...

nak balik KB ni kena naik bas lah gamok eh?

encik bha said...

laaa..
zooll...
kamu x tunjuk pun gaba awek kamu

Hanamichi_Sakuragi said...

wooo zool dah pandai kira2 la....

Hanamichi_Sakuragi said...

wooo zool dah pandai kira2 la....

cik tun teja said...

pehni kena la berkira dan berkira-kira pebenda pown..adeshh!

Hairi said...

x yah isap rokok la zool... huhuhu

Kakak Tiri said...

Zool nak kawen? Bila??? Wahhh... sedihlah K-e.

Dory said...

nak buek camno.. malaysia government corrupt nak mampus!

Friends

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com